L’Escola Joan Pelegrí a la 13a Jornada Tecnologia Educativa

S’acaba de celebrar la 13a Jornada Tecnologia educativa + Fira TIC, en què diferents escoles presenten experiències que tenen com a mitjà educatiu l’ús de les tecnologies a l’escola.

L’Escola Joan Pelegrí també hi ha participat exposant una activitat innovadora que utilitza la tecnologia en l’educació. La Lluïsa Erill i l’Anna Riera (professores de l’àrea de llengua i literatura) han presentat “Fem televisió! i Què en saps de la Renaixença?”. Una activitat que consisteix en la creació d’un vídeo divulgatiu sobre aquest tema i que s’ha dut a terme amb alumnat de 3r i 4t d’ESO.

Aquí podeu veure la presentació  que han fet l’Anna i la Lluïsa per a la Jornada Tecnologia educativa i a sota els resultats, un fragment dels vídeos elaborats  per alumnat implicat en el projecte.