
De l’aula al Parlament: el grup de 4t d’ESO B fa sentir la seva veu davant dels diputats!
l grup de 4t d’ESO B de l’Escola Joan Pelegrí fa història al Parlament de Catalunya. Com a representants de més de 7.000 estudiants, els nostres alumnes han defensat les seves propostes des del faristol i han estat guardonats amb el Premi Conviure 2026. T’ho expliquem!
