L’escola
Contacta amb nosaltres
Si desitgeu ampliar alguna de les informacions que aquí us oferim, us podeu posar en contacte amb nosaltres venint a visitar-nos, en algun dels nostres edificis, trucant-nos per telèfon o omplint el següent formulari.
Escola d’Infantil i Primària
infantilprimaria@joanpelegri.cat
93 423 93 04
Escola de Secundària
escola@joanpelegri.cat
93 431 62 00
Escola d’Infantil i Primària
Carrer de Muntadas, 37
08014 Barcelona
Telèfon: 93 423 93 04
infantilprimaria@joanpelegri.cat
Escola de Secundària i Batxillerat
ESO – Batxillerat
Cicles Formatius de Grau Superior
Consell de Cent, 14
08014 Barcelona
Telèfon: 93 431 62 00
escola@joanpelegri.cat
Escola de Formació Professional
Cicles Formatius de Grau Mitjà
Carrer Guadiana, 13-17
08014 Barcelona
Telèfon: 93 180 02 00
escola@joanpelegri.cat
Treballa amb nosaltres
Per tal que puguem valorar el teu perfil i incorporar-lo al nostre arxiu, si us plau omple el següent formulari.
Celebrem que vulguis formar part del nostre equip humà.
Queixes, suggeriments i agraïments
Dins del Projecte de qualitat i millora continuada i en línia amb els principis de bona gestió i transparència, l’Escola Joan Pelegrí gestiona les queixes i reclamacions de l’alumnat i famílies, proveïdors i altres persones i entitats vinculades a la nostra institució.
Les queixes i reclamacions seran ateses pel personal de l’escola que té la responsabilitat de gestionar l’àmbit on es produeixin. En aquest sentit, ens comprometem a donar resposta personalment, telefònica o per escrit en un termini màxim de 7 dies i fer un seguiment anual de les queixes i reclamacions rebudes. Aquests protocol està recollit dins el procés Processos i millora del nostre sistema de gestió.
Es presenta una queixa o reclamació quan es dona algun dels dos supòsits següents:
- Es considera que la situació de disconformitat no ha estat resolta en primera instància amb la persona causant o amb qui sigui responsable de l’acció que l’hagi provocada.
- És un fet prou greu perquè l’Escola Joan Pelegrí hagi de plantejar-se accions globals de millora per solucionar-la i evitar que es repeteixi.
Així doncs, en el formulari on recollim les queixes i reclamacions no hauríeu d’introduir:
- Errades de funcionament sense conseqüències greus. Molt probablement trobarem la manera d’esmenar-les en una primera conversa amb el/la responsable.
- Incidències puntuals en els sistemes informàtics o les instal·lacions.
- Demandes d’informació o propostes i suggeriments.
Els dos darrers tenen altres canals per vehicular-se.
Si després d’haver llegit aquesta informació consideres que cal presentar una queixa o reclamació, fes-ho via el següent formulari.
El personal de l’Escola Joan Pelegrí estem oberts a rebre suggeriments de l’alumnat, les famílies i tota persona vinculada amb la nostra activitat educativa. De segur que recollint els vostres suggeriments podrem donar un millor servei a l’alumnat, les famílies i l’entorn. També ens agrada que el treball ben fet de qualsevol membre de la comunitat educativa sigui reconegut.
És evident que el contacte personal és una de les millors maneres de transmetre la vostra opinió sobre l’escola, però també és cert que vivim en un món en la multiplicació de canals, especialment digitals, obre noves vies de contacte. Així doncs, els suggeriments o els agraïments que rebem per aquesta línia seran rebuts per la direcció, qui els transmetrà a les persones implicades.
Periòdicament, es fa una anàlisi de les dades recollides per aquesta canal.
Horaris d’atenció a l’alumnat i les famílies
Secretaria d’Infantil i Primària
De 9:30 a 17:30
Secretaria d’ESO
Matins de dilluns a dijous, de 9:00 a 13:00
Tardes de dilluns a dijous de 16:00 a 17:00
Divendres de 9:00 a 13:00 i de 15:00h a 16:30h
Secretaria de Batxillerat i Cicles Formatius
Matins de dilluns a divendres, de 8:30 a 13:00
Tardes de dilluns a dijous de 16:00 a 17:30
Tresoreria
Matins de dilluns a dijous de 9:00 a 13:00
Tardes de dilluns a dijous de 16:00 a 17:00 i divendres de 15:00 a 16:30