Tot seguit llistem alguns documents importants que concreten part de la nostra acció educativa o que són d’utilitat.
Tot seguit llistem alguns documents importants que concreten part de la nostra acció educativa o que són d’utilitat.
Les NOFC regulen força aspectes de la dinàmica del dia a dia de l’escola. Comencen descrivint l’ideari de l’escola i la institució titular (Fundació Cultural Hostafrancs), descriuen els òrgans de coordinació educativa, sistematitzen la presa democràtica de decisions a l’escola, estableix les funcions dels diferents estaments de l’escola (alumnat, professorat, famílies, personal de suport educatiu, d’administració i serveis…) i concreten alguns aspecte de l’organització dels grups de treball.
Aquest document és signat per la família i l’Escola i recull els principals compromisos que adopten família i escola per a l’educació d’infants i joves. Està regulada per la Llei d’Educació de Catalunya i va ser aprovada pel Consell Escolar.
Per garantir el bon funcionament de l’escola cal el compromís de tota la comunitat educativa. L’alumnat ve a l’escola per aprendre i calen unes normes que garanteixin la convivència: tenir drets implica tenir deures.
Per tal de facilitar una avaluació objectiva de l’alumnat hem elaborat uns criteris d’avaluació que apliquen totes les matèries de Secundària (ESO, Batxillerat i Cicles Formatius).
Per a cadascuna de les matèries es poden consultar els criteris d’avaluació.