PRIVACITAT I TRACTAMENT DE LA INFORMACIÓ
DRET D’INFORMACIÓ
D’acord amb el que disposa l’article 11 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals (en endavant LOPDGDD) i l’article 13 del Reglament General de Protecció de Dades 2016/679 us informem de:
Identificació de responsables:
El responsable del tractament és la Fundació Cultural Hostafrancs amb les dades de contacte que consten a l’apart 1 d’aquest avís.
Hem designat un Delegat de Protecció de Dades amb qui pot contactar a dpd@joanpelegri.cat .
Finalitats de tractament
Les dades personals que ens faciliten en els diferents formularis que trobareu a la web, les que envien a la nostra adreça de correu electrònic i els que puguin generar mentre mantingui relació amb el responsable del tractament serà un objecte de tractament per part del Responsable.
Utilitzarem les dades amb les finalitats següents en funció del formulari i motiu del seu contacte:
- Sol·licitud d’informació: utilitzeu les vostres dades per facilitar-vos la informació sol·licitada.
- Consultes, queixes, suggeriments, comentaris i agraïments: utilitzarem les vostres dades per donar-li completa resposta i fer seguiment de les incidències.
- Borsa de treball: gestionarem les dades personals per a les nostres seleccions de personal.
- Visita a les nostres instal·lacions: utilitzarem les dades per gestionar les visites que s’organitzin.
- Matrícula i inscripció a les nostres activitats: les dades seran utilitzades per gestionar la relació contractual i precontractual en què consisteix l’escolaritat així com totes les activitats derivades d’aquests.
- Reserva d’espais: les dades seran tractades per cursar la vostra sol·licitud de lloguer de vendes de les nostres instal·lacions.
- Altres: per a qualsevol altre formulari no especificat anteriorment que trobeu a la nostra web, utilitzarem les vostres dades personals amb les finalitats en aquests formularis indicades i només amb aquests fins.
- Cambres de videovigilància: hem instal·lat càmeres de seguretat als nostres accessoris amb la finalitat de garantir la seguretat de les persones, béns i instal·lacions i amb el màxim respecte a la privadesa de les persones.
Tractament d’imatges
El responsable del tractament documenta els esdeveniments de caràcter públic que organitza amb fotografies i vídeos amb la finalitat de fer-ne difusió a la seva web o demés espais de difusió pública d’informació com són: la pròpia web, les xarxes socials a la fundació disposi de perfil creat i publicacions a pròpia oa premsa.
En el cas de menors sempre es sol·licitarà el consentiment corresponent per captar aquestes imatges i per a usos concrets i limitats. Pot obtenir més informació sobre aquest apartat consultant la web de la fundació o contacte amb el DPO.
El tractament d’aquestes imatges està legitimat amb el consentiment dels afectats o en l’aplicació de l’article 8 de la LO 1/1982 de protecció del dret a l’honor, la intimitat i la pròpia imatge.[1]
Base jurídica
Realitzem tractament legítim de les dades personals que ens facilitats en funció de la seva finalitat
- Sol·licitud d’informació: consentiment.
- Consultes, queixes, suggeriments, comentaris i agraïments: consentiment.
- Borsa de treball: consentiment i en el cas de sol·licituds per a vacants específiques, en base a la relació precontractual.
- Visita a les nostres instal·lacions: consentiment.
- Matrícula i inscripció a les nostres activitats: relació contractual i precontractual en què consisteix l’escolaritat així com totes les activitats derivades de les mateixes i el compliment de les nostres obligacions legals.
- Reserva desesperació: relació contractual.
- Altres: en termes generals utilitzarem les vostres dades sempre amb el vostre consentiment per a això us sol·licitem que així ho confirmeu en els corresponents checks d’acceptació.
- Cambres de videovigilància: interès públic.
Categories de destinataris.
Per donar compliment a les finalitats anteriors tindran accés a les seves dades:
- El personal degudament autoritzat per la direcció del responsable del tractament.
- Els proveïdors amb què l’Escola col·labora per a la prestació de determinats serveis. Amb tots ells s’han subscrit els acords de tractament de dades corresponents. Alguns dels proveïdors (aplicacions) són Educaria (Alexia), Google (Google Suite for Education), Signaturit Group (Signaturit).
- L’administració pública a l’àmbit de les seves competències. Podeu ampliar aquesta informació consultant el DPO. –
- Entitats financeres i asseguradores en el context de la contractació d’activitats i l’escolaritat.
2.1.4.- Transferència internacional de dades. El tractament de dades és realitzat a la Unió Europea. En cas que algunes de les eines utilitzades per l’Escola implica transferència internacional de dades, s’adoptaran les garanties adequades segons el que disposa l’RGPD.
Termini de conservació de la informació
El responsable del tractament ha de conservar la informació mentre sigui necessari per al compliment de les finalitats indicades i les obligacions legals. No es conservaran dades més del temps imprescindible.
Drets com a afectat
Quan el tractament es basi en el consentiment de l’interessat, aquest té dret a revocar-lo en qualsevol moment sense que afecti els tractaments realitzats amb anterioritat.
Teniu dret a accedir, rectificar, suprimir, oposar-vos a què les vostres dades es tracten, a limitar el tractament, a demanar la portabilitat de les dades, a no ser sotmès a decisions individuals automatitzades i a revocar el consentiment que atorgueu.
Per exercir aquests drets podeu dirigir-vos per escrit a les adreces del responsable del tractament o al seu delegat de protecció de dades a les adreces indicades.
Dret de reclamació
L’organisme competent per conèixer la correcta aplicació de les normes sobre tractament de la informació és l’Autoritat Espanyola de Protecció de Dades ( www.agpd.es ), amb domicili al Carrer Jorge Juan n. 6 de Madrid.
Obligacions de l’afectat
L’afectat ha d’aportar informació veraç i actualitzada en tots els processos de recollida de dades, enviat ell l’únic responsable de la vulneració d’aquesta obligació.
Als formularis de recollida de dades estan marcades les dades que són obligatòries aportar, en funció de la demanda que faci l’afectat. La manca de l’aportació d’aquetes dades pot suposar la impossibilitat de participar de l’activitat o proporcionar el servei que és demana.
Elaboració de perfils
Per a l’acompliment dels objectius del responsable del tractament i, sobretot, per fer una atenció més personalitzada, acurada i eficaç de l’usuari, de vegades, és necessari elaborar perfils dels destinataris dels serveis. En cap cas, l’elaboració del perfil és de manera exclusivament automatitzada.
Les dades personals es desen a la base de dades general d’administració de la Fundació Cultural Hostafrancs que, en tot cas, garanteix les mesures tècniques i organitzatives per a preservar la integritat i la seguretat de la informació que tracta.
Seguretat
La base de dades general està dotada del preceptiu document de seguretat ha establert tots els mitjans tècnics al seu abast per evitar la pèrdua, mal ús, alteració, accés no autoritzat i robatori de les dades que ens faciliten. El tractament de les dades personals està ajustat a la normativa establerta a la Llei Orgànica 3/2018 de protecció de dades i garantia dels drets digitals i el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016.
Aquesta política de privacitat només és d’aplicació a aquest web. El responsable del tractament no garanteix el compliment d’aquesta política en altres webs, no és responsable dels accessoris mitjançant enllaços des d’aquest lloc.