Nou servei per a les famílies de l’alumnat de Secundària
L’Escola Joan Pelegrí tenim la voluntat de millorar constantment i és per això que hem posat en funcionament des del curs passat el nou sistema de gestió acadèmica Alexia de Cospa&Agilmic. Un cop fets els ajustos necessaris ens permeten oferir-vos les possibilitats d’aquesta eina informàtica, que és accessible des de la nostra pàgina web www.joanpelegri.cat. … Llegiu més
