Nou servei per a les famílies de l’alumnat de Secundària

L’Escola Joan Pelegrí tenim la voluntat de millorar constantment i és per això que hem posat en funcionament des del curs passat el nou sistema de gestió acadèmica Alexia de Cospa&Agilmic. Un cop fets els ajustos necessaris ens permeten oferir-vos les possibilitats d’aquesta eina informàtica, que és accessible des de la nostra pàgina web www.joanpelegri.cat. … Llegiu més

Primeres proves de la nova web

Aquesta notícia és la primera que publiquem a la nova web. Després de més de tres mesos de treballs d’informàtics, dissenyadors, foògrafs… i d’una important feina de reflexió sobre continguts i estructura presentem la nova web..