Cal presentar una instància per fer qualsevol sol·licitud que es faci al centre que requereixi una certificació o una resposta per part de la nostra escola. Aquesta instància cal presentar-la a la Secretaria de l’escola perquè sigui registrada, junt als documents que, segons el cas, hàgiu d’aportar.
Alguns exemples:
- Sol·licitud per estudiar a l’IOC matèries optatives de Batxillerat que no formen part de l’oferta de la nostra escola.
- Sol·licitud de Plans Individualitzats al Batxillerat.
- Renúncia a les qualificacions de 2n de Batxillerat per poder així repetir el curs sencer.
- Canvi de modalitat en el pas de 1r a 2n de Batxillerat.
- Sol·licitud per assistir a classe (oients) de matèries ja aprovades de Batxillerat i Cicles Formatius.
- Sol·licitud de la matrícula semipresencial als Cicles Formatius. Recordeu que aquesta modalitat només la poden sol·licitar les persones que acreditin la incompatibilitat de l’horari lectiu amb:
a) el treball, o
b) tenir cura d’altres persones, o
c) qualsevol altra circumstància excepcional que els impedeixi o dificulti d’assistir a la totalitat de les hores lectives.La documentació acreditativa de les incompatibilitats és la següent:
a) Causa: treball com a assalariat o assalariada. Documentació acreditativa: informe de vida laboral emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social, i contracte de treball o bé informe de l’empresa, que indiqui l’horari de treball.
b) Causa: treball autònom. Documentació acreditativa: còpia de l’alta de l’impost d’activitats econòmiques, i rebut de cotització al règim especial de treballadors autònoms o mutualitat laboral corresponent.
c) Causa: tenir cura d’altres persones. Documentació acreditativa: del vincle, pot ser el llibre de família o bé una declaració jurada de la persona interessada, i documentació emesa per algun organisme oficial, entitat social, entitat sociosanitària o entitat sanitària, o similar a les anteriors, relativa a la cura, per part de la persona interessada, d’altres persones.
d) Causa: qualsevol altra circumstància excepcional. Documentació acreditativa: declaració jurada de la persona interessada, i documentació emesa per algun organisme oficial, entitat social, entitat sociosanitària o entitat sanitària, o similar a les anteriors, relativa a la circumstància excepcional. - Certificacions d’estudis.
Recordeu que les sol·licituds s’han de lliurar al Registre d’Entrada de Secretaria.
Altres sol·licituds que es presenten per canals telemàtics: